Løbemotion Hold 4,5
 
Mandagstræning kl. 17:30
 
Fælles opvarmning
 
Træningstempo: 6:30 - 7:00 min/km.
 
Der løbes 2-3 km opvarmning i et roligt tempo. Intervaltræning herefter inkluderer alt frA 10-20-30 intervaller til 2 min's intervaller eller bakketræning, med fællesnævneren at have til formål at forbedre din kondition og i mindre grad din udholdenhed. Efter intervaller er der 1-2 km "afjogning" tilbage til stadion, hvor der strækkes grundigt ud. Lejlighedsvis afslutter vi på stadion med core-træning inden udstrækning.
 
Træningssteder - korte tur: Fx Damhussøen/-engen, Grøndalsparken, nærområdet omkring Frederiksberg Stadion.
 
Torsdagstræning kl. 17:30
 
Fælles opvarmning
 
Træningstempo: 6:30 - 7:00 min/km.
 
Træningsture imellem 6-9 km. Træningen har fokus på udholdende og består derfor af kontinuerligt løb med et minimum af pauser. Træningen suppleres ofte med relevante styrketræningsøvelser rettet specifikt mod løbere, der ønsker at forebygge skader og opbygge en god grundstyrke i lår, balder, mave og ryg.
 
Træningssteder - korte tur: Fx Damhussøen/-engen, Grøndalsparken, nærområdet omkring Frederiksberg Stadion.
 
Lørdagstræning kl 9:30
 
Fællestræning med de øvrige løbehold, hvor løberne opdeles i 3 løbehold efter niveau og distance, således alle tilgodeses.
Hold 4,5 løberne vil typisk vælge den korte tur på 7-8 km i ca. tempo + 06:30 min/km.
 
Træningssteder - korte tur: Fx Damhussøen/-engen, Grøndalsparken, nærområdet omkring Frederiksberg Stadion.
 
Har du spørgsmål, kan du skrive til os på fifmotionist@gmail.com