Løbemotion Hold 5 (Opstart 1. juni 2017) 

Målsætning:
 
Samle folk op og få dem i gang når de er klar - uanset tid på året.
Et hold for løbere, der bare vil bevæge sig, men som minimum har lysten til at løbe.
Et hold for løbere, der ønsker en individuel udvikling mhp. at kunne komme op på minimum Hold 4,5 uagtet tidsperiode.
Individuelt efter trænerens vurdering.
Give løberne mulighed for at få en individuel udvikling op til længere løb. Både i hastigheden af progression, antallet af
træningsdage om ugen etc.
Give skadede løbere et hold de kan genoptræne på
Holdet har i lighed med øvrige hold en Mentorordning mhp. socialisering i klubben. 
 
Mandagstræning kl. 17:30
 
Fælles opvarmning
 
Træningstempo: Individuelt niveau
 
Individuelt styret træning med fokus på koordinerings- og teknikøvelser i form af skiftevis løbeteknik/plyos, balance- og stabilitetsøvelser, cirkeltræning, intervaller eller bakkeintervaller med korrekt armtræk og benspark. Yderligere tilføres individuel tempo løb fx 10 x 50 meter i eget tempo eller fartlege.
 
Træningssteder: Frederiksberg Stadion, Grøndalsparken, nærområdet omkring Frederiksberg Stadion.
 
Torsdagstræning kl. 17:30
 
Fælles opvarmning
 
Træningstempo: Individuelt niveau
 
Individuelt styret træning med fokus på koordinerings- og teknikøvelser i form af skiftevis løbeteknik/plyos, balance- og stabilitetsøvelser, cirkeltræning, intervaller eller bakkeintervaller med korrekt armtræk og benspark. Yderligere tilføres individuel tempo løb fx 10 x 50 meter i eget tempo eller fartlege.
 
Træningssteder: Frederiksberg Stadion, Grøndalsparken, nærområdet omkring Frederiksberg Stadion.
 
Lørdagstræning kl 9:30
 
Fællestræning med de øvrige løbehold, hvor løberne opdeles i 3-4 løbehold efter niveau og distance, således alle tilgodeses.
 
Lørdagstræning kun efter Trænerens anvisning ift. opnået niveau(dette for at undgå overbelastnings skader), så spørg træneren først.
 
Enkelte kan afhængig af individuelt opnået niveau  og efter eget ønske kunne deltage på en rute med typisk Hold 4 og 4,5 løbere med flere stop undervejs i tempo + 6:30 min/km.
 
Træningssteder - korte tur med Hold 4-4,5: Fx Damhussøen/-engen, Grøndalsparken, nærområdet omkring Frederiksberg Stadion.
 
Har du spørgsmål, kan du skrive til os på fifmotionist@gmail.com