Løbemotion Hold 4
 
Mandagstræning kl. 17:30
 
Fælles opvarmning
 
Træningstempo: 6:00 - 6:30 min/km.
 
Intervaltræning 8-9 km incl. indledende tempo løb, samt fartlege af vidt forskellig karakter og længde, parløb, lange intervaller, bakketræning mm.. Fokus på gruppen, men dagens aktiviteter er tilpasset den enkeltes behov. Styrkeøvelser under løbet eller efter løbeturen på stadion.
 
Træningssteder: Fx Parker og grønne områder i nærområderne af Frederiksberg Stadion.
 
Torsdag kl 17:30
 
Fælles opvarmning
 
Træningstempo: 6:00 - 6:30 min/km.
 
Træningsture imellem 10-13 km (om sommeren op til 15 km med mulighed for at korte turen af). Fokus på kontinuerligt løb og udholdenhed. Træningen kan fx være hård tempotræning 800-1000 meter, hvor grundtempoet indimellem er roligt, kortere eller længere strækninger med individuelt grundtempo, hvor bagvedliggende løbere samles op, således alle kommer samlet hjem.
 
Træningssteder: Damhussøen/-engen, Rebæk Sø, Vigerslevparken, Rødovre sø, Valbyparken, Søndermarken, Sydbanestien og Utterslev Mose.
 
Lørdagstræning kl 9:30
 
Fællestræning med de øvrige løbehold, hvor løberne opdeles i 3 løbehold efter niveau og distance, således alle tilgodeses.
Hold 4 løberne vil typisk vælge den korte tur på 7-8 km i ca. tempo + 06:30 min/km eller den mellemlange tur på 10-15 km i
ca. tempo 06:00 min/km.
 
Træningssteder - korte tur: Fx Damhussøen/-engen, Grøndalsparken, nærområdet omkring Frederiksberg Stadion.
Træningssteder - Mellemlang tur: Fx Søndermarken, Damhussøen/-engen, Vestvolden, Brøndbyskoven, Degnemosen.
 
Har du spørgsmål, kan du skrive til os på fifmotionist@gmail.com